Pamiętasz ten moment, kiedy w marcu 2020 roku cały świat się zatrzymał? W jednej chwili zamknięto sklepy, place zabaw, hipermarkety i zakazano zgromadzeń. Wirus covid nie przebierał w środkach. Wiele biznesów właśnie wtedy przestało istnieć. Niejednokrotnie, firmy z wieloletnią tradycją, z chwilą kiedy zamykały swoje wrota, nie otworzyły ich ponownie.
Czy gdyby taka sytuacja wydarzyła się dziś, byłoby podobnie?
Bardzo chcemy wierzyć, że nie. My już wiemy, że przeniesienie biznesu do internetu, to nie jedynie opcja. To jest inwestycja w przyszłość. Stworzenie idealnej witryny swojej firmy, pozwoli Ci na zbudowanie mocnej marki i zachowanie płynności.
Przejdź się po ulicach swojego miasta. Zwróć uwagę, jak wiele witryn sklepowych jest poszarzałych, brudnych i zamkniętych. Straciły swój blask, kiedy obroty w pierwszej połowie 2020 roku spadły ze 120% do 0% w zaledwie kilka dni. Tarcze finansowe ze strony rządu nie byłby wtedy nawet w planach. Jak wiele z tych biznesów miało wspaniały potencjał i potencjalną przyszłość, gdyby nie zrujnowała ich rzeczywistość i brak planu awaryjnego.
Daj się zobaczyć
Dzięki profesjonalnemu pozycjonowaniu, Twoja witryna zacznie przynosić zyski, przyciągać nowych klientów. Odpowiednio dobrana strategia marketingowa sprawi, że budowanie większego grona odbiorców nie będzie problemem nie do przeskoczenia. Potencjalni klienci będą wiedzieli, w jaki sposób Cię znaleźć, jak będą chcieli wrócić po Twoje usługi. A dobrze prowadzone portale social media, zapewnią Ci stały kontakt z klientem i zbudują Twoją wiarygodność. Liczba odsłon i przysłowiowych lajków umocni Twoją pozycję.
Twój symbol
Poświęcenie odpowiedniej ilości czasu, daje możliwość, że Twoje unikatowe logo stanie się rozpoznawalne nie tylko lokalnie. Stworzysz markę, która kojarzy się z jakością i zadowoleniem klientów. Pozyskiwanie ufających Tobie kontrahentów, a co za tym idzie, większa sprzedaż i obroty, będą na porządku dziennym. A Ty w końcu nie będziesz musiał się martwić o dzień jutrzejszy. Statystyki będą jasno i wyraźnie mówiły, że jesteś najbardziej konkurencyjny w swojej branży na rynku.
Wiarygodność
W dzisiejszych czasach stworzenie kanałów komunikacji z klientami jest kluczowe. W chwili, kiedy klient podejmie decyzję o remoncie kuchni, pierwsze co robi, to wpisuje w google hasło ‘stolarz’. Już wiesz, że nie wystarczy być dobrym w swoim fachu. Trzeba to udowodnić. I tu wkraczają opinie Twoich zadowolonych klientów które wyświetlą się na pierwszej stronie twojej witryny.
Budowanie swojej marki w internecie, to przyszłość która jest dziś. Zaufanie agencji marketingowej, która umiejętnie poprowadzi Cię na top wyszukiwań, to pierwszy krok do zostania w branży na stałe.